Sitter i skolan & pluggar hmm.

Hej, förlåt att jag har haft lösenord till min blogg, men den blev helt ... kaos. den blev helt fel och ful, pågrund av att jag skulle testar litta saker, tex: kunna sätta in en header själv utan själv, fixa färger och sånt typ. Fat det vlev ju inte som jag hade tänkt mig, men jag fixa det till slut. skönt!
Sitter i allafall i skolan just nu och ska precis skriva en liten text som en läxa typ, tror jag ja det var det hehe. så ska sätta igång med det nu. och göra fröken stolt nu ja mm. har absolut ingeting mer att skirva nu. helt tom i huvudet:(. men jag kan lova att jag ska fortsätta blogga mycket mer, men om där nu är lösen till bloggen så vet ni varför, för att håller på att fixa med saker. bloggar när jag kommer hem puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0